LM-maraton

 
På lördagen blev det åter igen dags för ett maraton på gymmet.
denna gång bodystep, bodycombat och bodyattack.
kände innan att jag inte alls hade feelis med nån träning.
men då jag var anmäld for jag tillsammans med sanna.
 
jestas vilken feelis det var! så himla roligt!
2 timmar gick snabbt och det var mycket lättare än bodyattack maraton som jag var på i höstas.
 
efter maraton for jag hem, duschade och for och köpte godis.
och iväg till pappa och mamma.
började frysa som bara vad i bilen, och tänkte bara nej, detta är inte sant!
mätte feber då jag kom fram, 38 grader!
borde ju ha fått pris för att jag överlevt maraton!
 
så nu har jag varit sjuksriven måndag-tisdag.
har extrem huvuvdvärk och förkylning,
så jag tror inte det blir nåt jobb för mej ännu imorgon.
lite svårt att prata då halsen är sjuk och man knappt kan andas.
plus att det vinglar så mycket så det känns som att man svimmar vilken sekund som helst.
 
hoppas jag kan jobba på torsdag iaf!
detta är kalorimängden som jag brände under två timmar.
kan ju tillägga att det enda som jag åt under kvällen var en tugga av ett bröd, kunde inte äta,
mådde så dåligt.
drack två proteindrinkar men that´s it.
och så hade jag druckit tre flaskor vatten under timmarna, hahaha.
gissa om jag sprang på wc resten av kvällen? :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0