-

 
De hade tarjous på converse så hade mamma att fara och köpa, haha.
pappa skulle redan ha köpt dem i tuuri men jag kom på att jag skulle ha vinterskor.. hittade inga så nu har jag nya converse istället, haha.
 
En ny pulsklocka har jag också skaffat.
enpolar FT 40. den är bra. visar mera än den andra som jag hade.
 
det har inte hänt så mycket sedan sist.
jag jobbar, tränar och sover.
så känns det i alla fall. :D
 
igår var jag med mamma till gymmet på fysiobody.
typ mommogympa som jag kallar det, haha.
har ont som bara vad på hela den vänstra sidan av kroppen.
bra då det märks att man har tränat.
 
nu skall jag snart sova, har tidiga turen imorgon, 6.30.
nåjaa, godnatt!
 
Puss på tomas förresten! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0