i kokkola!

Är i kokkola nu med tomas.
for igår. Gick en stund på stan, och jag köpte gardiner till vardagsrummet och tyg till gardiner i sovrummet. Sedan åt vi god mat hos moster och badade bastu.
Har just ätit så skall småningom börja dra oss hemåt.

Och jag blir snart arg.
Äntligen då jag kommit igång med träningen efter att jag var sjuk så nu skall mitt ben bråka. Har så jäkla sjukt i vänstra vaden, kan knappt hoppamä. Så inget gym nu. Skall kurera mig med ice power och burana, får se sen. Men jag blir bara så arg! :(

Imorgon jobb. Får hoppas jag kan sova inatt. Funderar om jag skall sova på soffan eller inte. Har en period nu då jag inte kan sova på nätterna, så jävla störande! Sen då man är trött skall man jobba och så kan man inte ta en powernap då man skulle vilja, störande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0