gym

på tosdag blev det gym för första gången på typ 1 månad, bodycombat.
jag hade mina nya träningskläder,
musiken dunkade på, energi till tusen och en massa feelis.
tack för det! tog i kanske lite för mycket, heheheh. :D
 
på onsdagen blev det också gym,
denna gång bodyattack.
första gången på säkert 1.5 månad.
jestas vad tungt det var! ville bara dö efter halva timmen.
mycket jobbigare att komma i form efter att ha varit sjuk,
än då jag började träna och inte hade tränat alls.
men bra gick det ju till slut!
efter träffade jag sarah!
 
idag har jag varit en vandrande zombie på jobbet.
usch. trött som bara vad.
idag skall jag sova tidigt.
efter att jag kollat på tv och fixat ett papper till jobbet.
tidigare ikväll var jag och träffade nina innan hon smiter iväg till hemavan!
skoj att träffas, tror vi träffades sist i juli? haha. :D
 
nu hoppas vi på att jag inte blir sjuk mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0