2013

nytt år, nya möjligheter.
nyårslöfte? bli mera säker på mig själv.
 
nyårsaftonsmorgon bestämde jag mig för att fara med mamma till GW gallerian.
hittade 2 skjortor och nya gardiner från hemtex.
dampade loss på att sitta hemma, behövde komma ut.
är inte ännu heller frisk.
tappade rösten på söndagen, så den är inte riktigt i skick.
och förkylning och hosta.
vill och gymma!
uuusch för att inte röra på sig..
mina muskler existerar inte säkert mera och konditionen suger, haha.
men har fått hem mina nya gymshorts som jag beställde och så har jag ju köpt världens snyggaste gymtop på rean så nästa måndag skall jag fan till gymmet!
 
iaf, på nyårsafton kom tomas bror och flickvän hit.
lagade mat och sånt.
dom for hem halv 12, för det var så svårt att få tag i en taxi efter 12.
skålade med champagne på balkongen och sedan for vi och sova halv 1, haha.
nämen tröttsamt ju att vaka. :D
 
så igår satt vi hela dagen och kollade sagan om ringen.
i brist på annat.
jag hade huvuvärk och var mätt ännu från dagen innan.
for och sova kl. 9 pga huvudet, men somnade inte förän jättesent
och drömde om sagan om ringen hela natten.
 
idag har jag jobbat,
så nu börjar det normala livet igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0