som jag gissade..

.. fick fara hem tidigare från jobbet på torsdagen.
stannade hemma på fredagen.
hade så ont i halsen att jag bara ville gråta,
for och tog svaljprov och blodprov.
skall ringa om svaren idag.
 
på lördag satt jag på dammbrunnen och var sur.
for till läkaren, som sjukskrev mig för idag, måndag.
jag har inte en så farlig förkylning mera, utan istället hostar jag som en galning.
har nu ont i halsen pga att jag hostar.
får se om jag klarar av jobbet imorgon utan att hosta ihjäl mig.
 
på fredagen for jag hem till pappa och mamma ,
gick i bastu och sov där och hade besök av min moster.
på lördag kom jag hem och tomas kom till mig.
söndagen spenderades bara framför tv:n och sedan kollade vi film.
var faktiskt efter subway på kvällen.
 
inatt sov jag bra.
skalll snart ringa om mina labsvar,
innan det skall jag duscha!
 
tomas for till butiken och handlade lite.
sa att han skulle köpa nånting gott..
han köpte energi dricka, haha. :D
jag orkade inte dricka upp hela. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0