onsdag

skall snart iväg till jobbet.
kommer inte fara på WBN idag,
för vi har föräldra-barn jippo på dagis.
lika bra det. har ju endå jobb imorgon.
 
igår var jag helt död.
steg upp 5.20 och for till jobbet.
var igång enda tills 21 då jag kom hem.
då hade jag varit hemhem, varit med mamma och sökt en jacka.
äntligen hittade jag en som inte kostade 400€!
och sedan gym. ganska död med andra ord.
imårse vaknade jag dock halv 6 av huvudvärk,
så nu hoppas vi bara på att jag inte får ett migränanfall,
brukar ju få det om jag vaknar med huvudvärk..
 
något annat kul har inte hänt.
helgen spenderades med tomas, gick på stan, åt på rax och var till paulina.
sedan slöade vi bara och var allmänt döda,
då tomas nu har fått förkylningen.
jag känner att den kommer drabba mig snart igen, har liksom inte tid med det..
 
nåjaa, nu måste jag skynda till jobbet!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0