26.9

förlåt för en dålig uppdatering!
i alla fall, har bara jobbat och tränat.
hade fotografering på jobbet igår, tisdag, sedan blev det gymmet.
på helgen gjordes inte så mycket heller.
på lördag var det öppet hus på LL så var där med mamma.
fixade snabbamnikyr och sånt efter träningen.
sedan gjorde vi inget med tomas, åt tortilla och var allmänt döda.
 
idag har jag varit tre timmar på gym.
först på TBC, sedan träning i salen med paulina.
efter det lite solarium och vi avslutade kvällen på mäkkis.
kanske inte så bra men i alla fall. :D
 
btw, jag har börjat få en sån feelis på attacken
så jag härjar och ropar och har en sån feelis som man inte kan föreställa sig.
det måste upplevas. ;)
 
får se vad som händer imorgon, om det blir gym med mamma eller inte.
har jätte ont i benet just nu, och mamma har träningsvärk så får se.
jag hoppas i alla fall att det blir av. :)
 
nu skall jag kolla tv och sedan skall jag sooova!
 
förresten, att klippa pannluggen med kökkssaxen går ju finfint. :D
 
bara för att paulina är med på bilden och för att den är så rolig. :D
har inget med inlägget att göra, plus att det inte är jul ännu. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0