regn och mera regn

usch vad det regnar.
man vill inte riktigt vara ute med barnen heller,
för dom blir så blöta då de kommer på att de skall bada i alla vattenpölar. :D
nu är det fredag, såå skönt!
 
natten till igår vaknade jag 20 över 4.
fick inte mera sömn då, och jag började jobbet 6.30.
var ganska död igår efter jobbdagen plus pilates med mamma.
sedan träffade jag tomas.
 
har inte tränat så hårt denna vecka.
skall inte heller träna nåt idag för imorgon blir det
BODYATTACK MARATON! två timmar bodyattack! awesome! :D
jag anmälde mig direkt, hehehe.
undrar hur död jag kommer vara imorgon sedan. ;)
 
nu skall jag byta kläder och fara och handla med tomas,
sedan tar jag helg!
 
kanske jag skall avsluta lördagen i massagestolen? :D
kan nog behövas efter två timmar attack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0