måndag

här har det varit tyst.
har inte orkat skriva och har inte varit hemma så mycket heller.
i helgen for jag iväg till kokkola, till moster.
hade inte varit där sedan maj.. hehe.
vi shoppade, åt god mat och bara slöade.
en bra helg helt enkelt.
 
blev jobb idag.
skulle ha kunnat sova hur länge som helst!
speciellt då tomas sov hos mig inatt.
sov inte så bra under helgen, vaknade jättetidigt.
helt lungt på jobbet och efter det rusade jag iväg till frissan!
färgade och toppade håret, hihhiii.
 
och nu har jag ganska just kommit hem från gymmet.
det blev bodyattack! vilken feelis! var helt superglad då jag cyklade hem.
 
nu skall jag börja dra mig till sängen,
är helt sluuuut.
 
köpte en ny jacka i kokkola, en rukka gore tex.
ville ju ha en haglöfs, dog lite då jag kollade priserna..
denna var överkomligt pris. ;) jess!
nästa köp: vinterskor och vinter utebyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0