Bodyattack Maraton

Igår blev det då dags för BA maraton.
hade absolut ingen feelis, var så himla trött.
kom till gymmet och kände bara bläää.
timmen började, kände att detta kommer bli bra.
vilken feelis alltså! från början till slut!
salen var full med människor, golvet var som en skrindskobana av all svett,
speglarna immade igen och luftkonditioneringen som var på fullt märktes ingenstans.
voi jessus vad man var svettig! drack 4 flaskor med vatten under timmen, så himla varmt.
 
kan nog säga att nu har jag tränat.
det var tungt, men roligt.
jag har sååå ont i mina fötter men det var det värt!
på slutet kände man bara att man inte hade några krafter kvar,
ganska tungt att i två timmar köra attack.
men detta gör vi om! vilken upplevelse!
idag skall jag inte träna nånting och inte imorgon heller! :D haha.
 
tack till aino som ordande detta, wohoo! :D
 
denna kalorimängd brände jag under två timmar attack.
ganska bra jobbat må jag säga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0