blått

igår kväll for jag först hem till pappa och mamma och badade bastu,
och sedan for jag till paulina en sväng.
skrattade och pratade och planerade lite nästa helg.
en sväng till abc blev det också, jag hade superkul!
 
sedan hände detta:
 
hahaha, jag döör. :D
 
sov hos pappa och mamma inatt,
nu är jag hemma. mamma skulle till jobbet kl. 12,
så innnan det for vi en sväng via GW gallerian.
brorsan kom till mig en stund för han skulle äta, innan han for vidare hem.
ikväll skall tomas komma till mig, sedan vet jag inte.
har iaf tagit träningsledigt, har så ont i mina ben och muskler!
får se om jag kan hålla mig till måndag, hehe.
 
nu skall jag kolla tv eller om jag somnar så blir det en powernap,
men en ganska skön lördag hittills. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0