bilder

 
hahaha, gårkvällen var helt crazy!
for till ollis en 8 tiden, det var redan mycket folk då.
sooom vanligt, någon för mycket.. haha. skit samma. :D
blodet som jag hade på halsen kliade och det tog ont att ta bort,
fick hoppa i duschen då jag kom hem.
fick förresten tomas att dansa igår! så himla kul!
det är första gången det händer! jee :D
 
paulina skulle komma och sova till mig men det blev lite komplikationer där..
jag och tomas kom hem en 2 tiden och vaknade en halv 8.
jäkla klocka som skall vridas tillbaka..
sedan kom paulina till mig.
vi gick och röstade (jag röstade), sedan hämtade vi pizza. gott.
sedan har vi bara kollat på tv och sovit. :D
tomas for hem en 6 tiden och paulina för en stund sedan,
så skall snart krypa ner i sängen och läsa en bok.
 
imorgon blir det nog bantning.
har ätit hesemat, subway och pizza denna vecka.. huhhu.
skall försöka ändra på det imorgon.
 
sena turen på jobbet imorgon, får ju sova ganska länge imorgon i alla fall.
 
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0