1 oktober

vad tiden går!
det var ju sommar just!
 
fick sluta tre tiden idag från jobbet.
for hem och la mig ner på soffan.
det var väldigt bekvämt, men jag tvingade mig ändå att fara till gymmet på attack.
vilken feelis! vet inte varifrån min energi kom, men bra det.
fick dessutom höra under timmen att jag har bra teknik, yeah. :D
efter attacken for jag till sportia och köpte nya skor!
blev ett par vandringsskor, gore tex dessutom, till ett bra pris.
köpte på flit lite större skor för att få in en massa sockor och sånt.
nu är jag hemma och tgöringenting, såå skönt!
dåligt med dagisjobb är att man måste ha en massa olika kläder.
har köpt en ny jacka, vattentät, nya skor, nya gummistövlar osv.
måste snart köpa nya vinterskor och sånt. jeejee.
 
i helgen blev det utgång med paulina.
vi var så trötta och hade ingen feelis så kl. 1 dampade vi och for hem, hahah.
lika bra det, far en annan gång då vi inte är trötta och dampar loss. :D
 
 
btw,idag har jag och tomas 1 år och 5 månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0