onsdag

idag är det redan onsdag. veckorna går snabbt.
det har inte hänt så mycket hos mig på siståne.
har tränat och inte så mycket annat.
är extremt trött hela tiden just nu.
kanske för att det är mörkt och dåligt väder hela tiden?
 
hade också bestämt mig för att sluta äta en massa onyttigt,
och så ringer mamma och vill ha mig till hesburger.. haha, kunde inte  motstå. :D
men jag har ju faktiskt städat idag, så jag kunde nog unna mig det..
 
skall börja dra mig till sängen,
väkning halv 6, jobb halv 7.. får se om jag kommer vara trött imorgon.
slutar 14, sedan skall jag powenappa och sedan skall jag dra mig på ett pilates pass
och så kommer tomas hit. :)
 
bild från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0