julfest

det blev julfest med personalen igår.
åååh det var sååå god mat!
och sedan blev man trött, man åt för mycket, haha.
pratade och hade det trevligt.
vid en 11-tiden skulle vi vidare, de ville till waskia.
då for jag hem. ville inte dit.
det var dyrt och säkert bara äldre folk där.
så jag kom hem, och kollade tv en stund och sedan for jag och sova.
 
jag hade på mig en ny spetsklänning, en ny kavaj och nya skor.
och läppstift! haha. :D brukar aldrig ha annat än läppomada.
och jag har aldrig håret nersläppt mera, det är ju bara ivägen då. :D
 
har ganska just vaknat.
skall kolla nån film och äta morgonmål,
sen vet jag inte riktigt. skall ringa till tomas i nåt skede, men inte ännu.
kanske jag far till pappa och mamma, får se.
 
i alla fall blir det en lugn söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0