helg

så skönt med helg!
denna vecka har varit såå jobbig!
har varit på jobbet nästan varje dag till kl. 17
och efter det har jag haft en massa program.
på onsdagen blev det en sväng till massören
och på tisdag for jag till gigantti och uppdaterade mig till 2000-talet.
jag köpte en 40 tums platttv, yeah! nu ser jag texterna. :D

har inte hunnit med så mycket gym, blev 3 dagars vila.
nu sitter jag hemma med tomas och skall inte göra nånting ikväll.
vaknade kl. 6 imårse och for iväg till gymmet med mamma till kl. 10
så är inte så värst pigg..

btw. tomas fixade mat till mig igår.
såå gott! typ makaronilåda med rödvin, supergott!
vi hade förresten 1,5 år i torsdags <3

nu skall jag krypa ner bredvid tomas i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0