några bilder









flyttade hela lördagen, bort från jeppis.
på söndag packade jag allting ner i lådor, det som jag hade hemhemma.
var ett varv till gymmet också.
måndag sprang vi några ärenden och jag packade vidare.
fick nycklarna till nya lägenheten.
for en snabb sväng till stan, halaren och studentmössan på.
frös nästan ihjäl, i alla fall mina fötter.
på tisdagen, 1:a maj, flyttade jag, tomas och pappa
alla mina saker till nya lägenheten.
har inte hunnit packa upp. allt är huller om buller.

har skola nu resten av veckan.
är i kokkola nu hos min moster.
skulle vilja vara och ordna upp i lägenheten men måste ta det då jag kommer hem från klassresan.
klassresan kommer också dåligt just nu då jag är mitt i flytten.
nåjaa, kanske jag får det fixat sen.

nu skall jag läsa till ett litteraturseminarium.
super tråkigt och ointressant.
dessutom har jag huvudvärk,
håller på och bli sjuk, ont i halsen och jag hostar.. kuuuul, sådär passligt till resan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0