imorgon far jag..

.. till kroatien!
just nu känner jag bara en massa stress, skulle inte alls ha lust med någon resa.
kanske det blir bättre då jag kommit fram, hoppas!

har som sagt i helgen varit i nya lägenheten.
har fixat en massa, men ännu är det massor som skall göras.
jag måste köpa nya gardiner till alla fönster, jeeejee.
balkonfönstren skall tvättas, eftersom de som bodde där förr inte hade städat så bra..
jag får en ny soffa nästa vecka! :D
så sen börjar vardagsrummet bli ganska bra.
en hylla skall flyttas, skrivbordet skall till sovrummet,
en hylla och ett annat skrivbord som är i sovrummet skall bort.
och det skall två nya hyllor in i vardagsrummet.
skulle vilja att allt skulle vara klart nuuuu.
sovrummet ser ut som om en tornado skulle ha dragit fram, hahahah.

igår, lördag, blev det att dricka någon öl hos fredrika och kent.
men jag var sååå trött, trodde jag skulle somna sittande.
ville hem ganska tidigt, men blev office en stund.
sedan var jag sur för att vi måste gå hem, hahah.
bara för att jag var trött.

idag har vi fixat i lägenheten igen.
sedan har jag packat.
för mycket. måste packa om nu, haha.

inatt sover jag hos pappa och mamma.
tåget till hesa går tidigt imorgon.
så nu skall jag gå i duschen, äta kvällsmat och sedan skall jag sova.

hörs om en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0