dampar loss

min telefon fick något fel.
vibrationen slutade fungera och det lät bara ett knäppande ljud istället.
förde den till gigantti, hade garanti kvar så nu for den på service.
nu har jag pappas en superdålig telefon,
inget internet eller kamera eller musik.. jag döööör.
den är så ickemodern så jag får nåt fel.
poäng att den åtminstone har färgskärm.
dessutom har jag nästan inga telefonnumror kvar, i alla fall i den telefonen som jag har nu.
vet inte alls vart alla tog vägen fast jag har de sparade på simkortet.
så nu kan jag inte ringa till någon heller..
så får se nu vad som händer med den som jag skickade på service.
skulle ju ha kunnat köpa en ny telefon men är man fattig så är man..

är dessutom supertrött, kan inte sova på nätterna,
så jag är irriterad på allt.
 

gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0