två bilder





blev ju som sagt utgång igår.
for till paulina först, hon fixade drinkar åt sig och tomas,
sedan åt vi franskisar, korv och fiskpinnar, haha.
sedan spelade vi buzz och ett brädspel.
jag och paulina for till ollis, tomas till gringo.
hade superkul, fick dansa!
och det var så skönt att sätta sig i bilen och köra hem till tomas.

det har varit en slö dag idag.
först skulle jag ha kunnat sova bort hela dagen, men gjorde inte det.
fixade min kandpresentation och en annan uppgift.
sedan har vi inte gjort så mycket.
kollat that´s 70s show och ätit chips.

nu är jag hemma, skall snart sova, trött som bara vad.
imorgon funderade jag på gymmet, men vill på attack och det går först på kvällen, skiiiiit.
måste tillbaka till jeppis imorgon och jag skall hinna göra uppgifter också. blä.

nu skall jag nog krypa ner i sängen.
gonatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0