söndag kväll

nu sitter jag då här igen än gång i min lägenhet i jeppis.
hade inte alls någon lust att komma hit idag,
och sen då jag körde hit var jag helt plötsligt supertrött, somnade nästan.
har varit i duschen, ätit lite kvällsmat och nu ser jag på criminal minds och dricker en öl.
är fortfarande trött, så skall nog så småningom fara och sova.

vad hände i helgen då?
jo, på fredag fick jag fara hem!
kom hem, slängde hem sakerna och iväg till pappas jobb och sen iväg och föra bilen på service.
efter det for jag och mamma på pizza, åt inte så mycket eftersom jag sedan kutade iväg till gymmet och spinning+core. sååå najs.
sedan for jag hem, åt min sista pizza bit och for iväg till tomas.
åååh vad det kändes som att det var länge sen jag sett honom <3
gjorde inget på fredag, kom tillbaks till mig och bakade chokladbollar. :D

på lördag vaknade jag ju förståss jätte tidigt.
for till gymmet på spinning och sedan gjorde jag och tomas inte så mycket.
på kvällen for vi till tomas, gjorde ingeting och for och sova ganska tidigt.

som sagt, skall fortsätta se på criminal minds.


saknar paulina som är i puerto rico <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0