nästan färdig..

.. med kanden!
jag dör av lycka!
har nu bara i princip en sak kvar att skriva,
sedan skall det fixas en grej och så är den färdig!
skall väl inte hoppa av förtjusning ännu, har handledning på tisdag,
så säkert måste jag ändra på en massa saker..

nu till en annan sak.
jag hatar min bil. jepp, den nya som jag har.
den stannar i korsningar.
jepp, har gjort det en tid nu.
förde den på reparation, de putsade något filter,
men det hjälpte inte.
idag då jag tog bilen till skolan, stannade den helt plötsligt, medan jag körde!
alltså halllååå, kakka bil.
orkar inte ha denna bil, blir så arg.
får se om jag kommer mig hem på fredag eller om jag hamnar och stå på vägen.
skall föra den på reparation på fredag,
fixar de det inte då så byter jag bil!

btw, skola från 10.30-18.00 imorogn.
hur awesome är inte det? :)))) dör lite..

nu tillbaka till kanden..


Kommentarer
Postat av: Emilia

Int för att ja kan nå om bilar, men ja ska uttala mej i alla fall :D Mammas bil har liknande problem, den stannar också i korsningar (ibland, de går i perioder). Den kan å stann när man saktar in, t.ex. när man ska sväng av vägen. På den är felet att tomgången e för låg, den orkar int gå när den int får gas. Det är inget stort problem å fixa, man måst för den till en bilelektriker, men vi ha int årka :P



Skönt me kandin annars - I know the feeling ;D

2012-03-07 @ 22:04:27
Postat av: ida

okej, jå ja tycker de e mystiskt hur den beter sig, man blir så lessen. :( ska föra den på reparation på fredag så får si om de funkar bättre sen. :D på tomgång går den no helt bra, men ja tror att de finns nånting i bensintanken, de e som att den int sku få nå bensin, o sen spottar den ut en massa sot från avgasröre så säkert nånting me he o. :D får si nu.



jaa, kanden, snart ere över. :D

2012-03-08 @ 07:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0