måndag

just hemkommen från skolan.
eller jag var och handlade med mikaela.
kul att inte handla ensam.

idag skall jag nog inte göra så mycket.
imorgon skall jag skriva kand hela dagen.
har en må bra dag, men den skiter jag i och skall försöka skriva så mycket jag bara kan.

solen skiner där ute.
så härligt!
riktigt vårfeelis!
i alla fall igår kändes det som vår då jag fick ha solglasögonen på mig hela vägen från smesby till jeppis.
men helt säkert kommer det ännu att komma snö och bli iskallt, brukar ju vara så.

nä, om jag skulle komma på nåt att göra.


hade skolfoto idag förresten.
hade just kliat mig på halsen så jag har en snygg röd fläck på halsen på skolfotot. :)))
sedan tog vi kompisfoto med mikaela. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0