måndag

började med att vakna klockan 9.
det är sent för mig, sover annars bara till typ kvart före 7 eller nåt sånt.
kollade criminal minds och kom på att jag skulle till gymmet i alla fall.
blev spinning30. usch vad jag var svettig! hahaha.
sedan solade jag i solarium och for och handlade med min bror.
fixade en skolsak och var på väg att just sätta mig i bilen och köra till jeppis
då de ringde från ett sommarjobb och ville ha mig på intervju.
blev att sminka sig snabbt och iväg.
det gick bra, hoppas att de väljer mig nudå. :)

nu är jag i jeppis.
fixade en egen subway smörgås åt mig som kvällsmål.
har just kollat americas next top model och nu kommer csi,
men jag hänger inte med.
är supertrött, funderar på att fara och sova, haha.
imrorgon kandpresentation!


blir jättesur om jag inte får jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0