lördag

kom ganska just till tomas,
före det var jag till gymmet på bodyattack! feeelis!
idag skall vi inte göra så mycket, skall tillbaks till jeppis imorgon..

for till jeppis på onsdgen, tomas kom med.
fixade broiler-pasta gratäng som blev gotttt.
sedan for jag iväg till skolan och fixade i ordning till teatern som vi skulle ha på torsdag.

teatern jaa.. trodde inte att det skulle gå bra eller att det skulle komma folk.
vi skulle ha två föreställningar med det blev till tre, det kom så himla mycket folk!
jestas säger jag bara! 620 gäster, kanske lite mer, tjohoo!
nu är resan betald till kroatien, vi fick in så mycket pengar, jeejee! :)

nu skall jag vara lite social, haha.

btw. fixade en ny header idag, om den inte syns, tryk F5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0