jag dog inte!

trodde jag skulle dööö imårse.
var så nervös för min kandpresentation så jag mådde illa.
sov nästan inget inatt heller. usch.
men det gick bra. nu bara en presentation till och så får man fara hem.
tror jag skall ta och sova en stund då, då jag sov så dåligt inatt..

sedan ikväll skall jag bara fixa några saker på min kand så kan jag skicka in den! :D
sedan skall jag ta itu med en massa skoluppgifter som jag inte riktigt har orkat bry mig
nu när vi har haft kanden att skriva.
kanske jag blir färdig nu på våren. :D

btw, det är pampasveckan nu.
vill också till ollis idag, bläääää!
är stuck in jeppis hela veckan, får vänta enda till fredag innan jag får festa.
då blir det festen på fontana med linda! :)

bli fredag nuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0