datumet spikat..

.. för min kandpresentation.
den 27.3, då skall jag ha den.
åååh, är ju nervös redan!
handledningen idag gick bra, skall bara ändra lite saker, sätta till två saker så är den färdig!
den dagen gråter jag av lycka, säger jag bara.
sen hoppas man ju på att den bli godkänd också..

då jag sedan kom hem från skolan 
hade jag en sådan grym huvudvärk att jag måste sova.
sov i 1.5 timme. hahah. 
har just läst på tent, nu skiter jag i hur det går.
orkar inte alls bry mig i denna tent och jag tar den på talang.. haha.

skall snart iväg med mikaela till ABC, tror vi skall äta nåt smått,
allt för att inte behöva läsa på tenten. :D

 
gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0