blog awards

fick en blog award av nina, så skall nu berätta 7 saker om mig som folk inte vet:

1. Jag har en tendens att tappa mina tånaglar, jag slår mina fötter överallt, speciellt mina lilltånaglar, dom lider mest.

2. Då jag gick i höstadiet ville jag bli finskalärare, det vill jag inte mera idag.

3. Jag är född i Kristinestad.

4. Jag älskar mumin! Kom hem till mig så får ni se, tavlor, dekorationer, dynvar, ljuslyktor.. och om man öppnar köksskåpen finns det bara muminmuggar (har över 30 stycken) och muminsaxar, bestick mm..

5. Då jag var fyra år gammal halkade jag i badkaret och föll så hårt ner på hakan att det måste sys, så jag har ett ärr under min haka. Väldigt svårt att upptäcka om man inte vet om detta.

6. Jag är opererad för diskbråck. (tror jag var 5?)

7.  Mitt drömyrke då jag var liten var tandläkare, nu är det polis. Ååååh vad jag skulle vilja bli polis! (nog är barnträdgårdslärare det jag vill vara men polis skulle ju vara lite coolt. ;))

Jag slänger detta vidare åt Tomas, Miriam och Paulina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0