back in jeppis

är nu tillbaka i jeppis efter en sväng hemma.
har just städat lägenheten och tvättat lite kläder. (för hand!)
har man inte en tvättmaskin gör man så eller så använder man den som finns i huset.
men den är så äcklig så den vill i alla fall inte jag använda.
nu resten av kvällen skall jag gå i duschen, se på csi och sen skall jag sova.

imrogon är det skolfoto och jag har lyckats få utslag i ansiktet.
jag har aldrig finnar eller något sådant så detta är underligt.
buhuuu.

igår gjorde vi ingeting.
jag var trött redan klockan 8. skulle bra ha kunnat fara och sova då.
men tvingade mig att vara vaken.
kollade lite på tv och sedan kollade vi freddy krueger 5:an.
somnade inte fören halv tre kanske.
ganska skönt att inte göra nånting.

nu skall jag hoppa i duschen så jag får kolla csi. :D


bild från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0