-

fick skrivet ganska mycket på kanden idag.
har inte så mycket kvar, jeee. :D
sedan tog jag en powernap, bakade chokladbollar och for på bodyattack.
tyckte inte alls att timmen var bra, inte en enda bra låt, blä.
hon hade mixat programmet med en massa låtar för flera år sen, inte bra.
skulle jag ha varit hemma igår skulle jag ha fått testa nya attack programmrt, buhuu.
nåmen jag hinner nog.

nu ser jag på csi, har just ätit lite kvällsmål och varit i duschen.
imorgon skola, men som tur bara till 12, så hinner man skriva på kanden sen.

btw, jag fick pampas biljetter, jeejee. :D


såhär såg jag ut då jag for till gymmet.


och sen ännu en bild på min snygga pojkvän. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0