-

blev utgång igår, blev gringo.
inte så mycket folk, men jag hade i alla fall roligt.
tog en horna shot med tomas, tyckte inte alls den var god, den var så himla stark! blä.
en kvart före ett tackade vi för oss och gick hem till tomas.
åt smörgås och stupade i säng.

denna dag har gått åt till att bara slöa.
kollade första harry potter filmen, jag somnade ju såklart.
tog en dusch för att vakna till liv, ut och gick en sväng var vi också.

nu sitter jag hemma och har just färgat håret.
blev nästan ingen skillnad, fast jag hade en helt annan färg än sist.
nåja, ingen utväxt i alla fall.
skall börja fara och sova är så trött.

btw. vaknade upp på lördag morgon och hade superont i mitt högra öga.
hitta en lite finne där, men den lossnade sen senare.
nu är ögat så himla uppsvällt, det tar ont enda ner till näsan och då jag t.ex.
knyter skorna tar det sjukt, då huvuvdet är böjt neråt.
hatar detta, nu kan jag inte ha smink på mig och pricken på i:et,
det har börjat klia i andra ögat nu också. :)))
jag hoppas verkligen inte att jag har fått ögoninflammation..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0