tisdag

har ganska just kommit hem från gymmet.
var med mamma på pilates.
inte riktigt min grej, men det var skönt. bortsett från att jag fick kramp i benen, haha.
sedan var vi i bastun och nu skall jag snart laga mat åt mig.
skall jobba idag, från 15-20.15, blä.
 
igår var jag på superbra humör efter spinning+core,
men det ändrades då jag for och handlade till sale i brändö.
ingen kundbetjäning alls, flickan som satt i kassan satt och pratade i telefon med sin kompis
om helgens bravader!
herregud, fattar inte att man gör sådär.
tänkte skita i att betala, ta mina saker och gå.
jag var så otrevlig som det bara gick, där fick du din..
skulle jag göra sådär i kassan på motonet skulle jag få sparken direkt och ingen skulle nånsin mer vilja ha mig inom kundbetjäningen. har aldrig med min telefon då jag sitter i kassan, den är alltid i klädskåpet.
 
nu skall jag sluta klaga.
eller kan säga att jag kommer få mer lön än vad jag trodde,
med det kommer inte lämna nånting av den lönen.
halleluja. så får väl leva på gröt resten av sommaren.
hatar då man måste betala för allt som man gör, gräv ner er.
 
nu skall jag kolla csi, sen fixa mig, orka.
 
hihihi, en bild frpn då jag just kommit tillbaka till vasa efter klassresan i kroatien.
paulina kom efter mig till seinäjoki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0