söndag

sov hos tomas inatt.
vaknade super tidigt, damp.
gjorde inget igår, kollade wallander från tv, sedan for vi och sova.

idag har brorsan, jonte, haft sin examensfest.
myyycket folk.
jag fick ont i fötterna av att ha på mina klackaskor
och ont i magen efter att ha ätit för mycket av allt det goda..
vill inte ha bullar, kakor, tårtor eller smörgåstårtor på en lång stund nu.
usch.

nu är jag hemma, skall kolla lite csi innan jag skall sova.
är ledig imorgon, då skall jag fixa lite bankärenden och sånt ,
sedan gym och sedan kommer anna hit!


jonte


jag och tomas


slänger in en bild på mig och jontes kompis tomppi.
jag- 157cm.
tomppi- 195cm..
hahahaha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0