onsdag

idag är mina planer attack kl. 11.
sedan jobb 15-20-15.
hatar att jobba kväll och börja sent, man hinner ju som ingeting.
det enda jag gör just nu är att jobba,
att träffa kompisar kan man ju bara glömma just nu..

i födispresent fick jag av tomas ett strykjärn. det behöde jag!
av pappa och mamma hade jag redan fått divansofffan,
men fick säsongens muminmugg och tallrik.
av min moster fick jag blommor till balkongen,
av jonte vinglas,
av jontes gudmor 10st efterrättsskålar, superfina!
och av paulina en bakform som man kan ta bort kanterna på.
dessutom har hon ännu nånting som jag borde få snart för hon har beställt..
jag är så nyfiken!

igår var det tisdag.
var med paulina till rosso.
resten av kvällen slöade jag och köpte lösglass, gott.

dessutom hade mamma föedelsedag. grattis!

btw. har tränat i salen nu i två dagar.
jag hatar att göra det, så himla tråkigt,
och jag har en sån träningsvärk, fattar inte.
skall bli skönt att fara på attack idag.
var påväg på rpv igår, men mamma var här så då fick jag träna i salen..
varför skall alla bra timmar gå på kvällen då jag jobbar? :(


får börja fundera på att fara utomlands snart då det inte kan bli varmt nångång..
ifjol på min födelsedag var det 30 grader varmt, varmaste dagen på hela sommaren,
jag var på stranden och simmade. tänk så olika alla år är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0