onsdag

att vara på jobb med en dundrande huvudvärk och vara glad och trevlig
mot kunderna, det är något jag inte rekommenderar..
ville bara hem, var kanske inte så värst trevlig mot kunderna idag, ursäkta mig!

nu har jag just kommit hem.
mitt huvud är lika dåligt nu som på jobbet,
skall bara äta nånting och sedan skall jag sooova!
var efter mina tupperware grejjer till anna idag,
nu är jag vuxen, haha.

tidigare idag blev det attack,
och det var efter det som huvudvärken slog till.

imorgon är det jobb som gäller.
innan det måste jag handla och besöka masku,
angående mina utemöbler som aldrig kommer! inte kan man nu måsta vänta i veckor på dem..

nu blir det nog godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0