jag har en knäpp kompis

ni kan aldrig gissa vad jag fick
födispresent+examenspresent+julklapp av paulina..
jo, en TELEFON!
en samsung galaxy y!
vad tänker människan med?! :D
jag blev glad men lite knäppt! :D

en sånhär var det:


på lördag jobbade jag.
rusning som bara vad, en massa kunder.
trött och slut efter jobbadagen,
men det blev utgång!
först hos linda och sedan ollis! dansa dansa, skojj!
tomas for ut med jonte till gringo! :D
najs!
regnade som fan då vi skulle gå hem, hahah.
bra som man är så hade man ju paraply. :D
sedan sov både jonte och tomas hos mig.

så idag söndag, har bara gått åt att slappa och kolla film.
tomas for just hem, jag skall kolla csi och bara slappa.
börjar 15 imorgon så planerna är att städa och byta sängkläder.


jonte och linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0