träning

varför blir det så att direkt som det blir sommar minskar träningen?
i mitt fall är det jobbet som gjort att jag inte hinner träna lika mycket som innan.
har denna vecka varit tre gånger på gymmet.
alldeles för lite.
minns då jag var 6 ggr/vecka.
om jag skulle ha tid skulle jag fortfarande vara så mycket på gymmet.
 
jag tränar för att jag tycker att det är roligt
och för att jag mår bra då jag får göra det.
om jag är på dåligt humör är det det bästa som finns,
att få fara till gymmet och avreagera sig.
 
just nu känner jag bara att träningen håller på och skiter sig,
pga tidsbrist.
skall i höst ta itu med träningen påriktigt igen.
skall försöka nu också under sommaren och hoppas på att jag får mera tid för den om en vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0