tisdag

har haft en ledig dag idag.
har bytt sängkläder och bykat en massa kläder.
var hemhem en sväng också imårse.
 
sedan har jag solat på balkongen en stund, läst en bok och kollat csi, i brist på annat.
var också till gymmet på spinning och sedan kom maria hit.
 
jag hatar att jag måste jobba imorgon.
alla som kan skall fara till lady line på bodyattack.
det kommer vara super attack.
en av mina favorit dragare kommer sluta
och hon kommer dra sin sista attack tillsammans med min andra favorit,
och det kommer också utlovas en överraskning.
jag vill vill vill!
kommer sitta på jobbet och bara drömma om att jag också var där..
 
så jag far på attack på morgonen, men det kommer inte att vara lika bra som den på lady line.
 
skall krypa ner i min renbäddade säng nuu och sova en lång natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0