ledig dag!

är ledig idag! skööönt!
skall idag fixa i lägenheten, fast jag hellre skulle gå på stan eller sola..
förståss skall det denna vecka bli varmt väder,
och nu börjar jag ju förståss jobba tre veckor heltid.
såklart skall det bli varmt då..
 
i helgen gjorde vi inte så mycket.
jobbade på lördag,alltså varifrån kom alla människor?
det var smockfullt i butiken, datorerna sket ner sig
och de anställda var stressade.
fick flera gånger höra att jag såg stressad ut.
nooo shit. kassakön var ju typ 1000km.
och tio minuter innan stängningsdax var kön genom hela gången.
dog lite där..
efter jobbet for vi till sarah och fixade mat.
orkade inte vara uppe så länge, dödstrött, usch.
på söndag var vi till GW-gallerian, minimani, citymarket och sånt.
sedan solade jag på balkongen en stund, men tålamodet tog slut, haha.
ligger nog hellre på stranden.
sedan fixade vi tortilla och slöade resten av kvällen.
skönt det också.
 
nu skall jag fixa morgonmål och vänta på att mamma kommer hit.
btw. har fått dille på havregrynsgröt, mjölk och grynost!
så himla gott! och jag som hatar gröt..
 
jag var extremt snygg i kroatien! hahaha.
skyddade huvudet med en tröja då jag inte hade en mössa eller en duk..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0