helg

pga att jag har varit hos pappa och mamma från torsdag till lördag så
har uppdateringen varit dålig.
och pga jobb så är uppdateringen också dålig..
 
jobbade ju såklart i helg.
var sviiiinvarmt på jobbet, på riktigt.
efter jobbet for jag hem, sedan kom tomas till mig.
gjorde inte nånting alls, jag var sååå trött.
och jag var helt inställd på att det var fredag igår, hahah.
 
for och sova ganska tidigt, vaknade av att det brakade som fan och så lystes rummet upp av en världens blixt.
hade dessutom upp fönstret så det hördes ju såklart mera då.
men vilket åskväder! det var lite skrämmande.
tänkte stiga upp och se på det, men tyckte det var så skrämmande så stannade i sängen..
lyckades somna om sedan då det slutat.
 
idag, söndag, har vi inte gjort så mycket.
jag har städat lägenheten och tvättat en massa kläder.
har lagat god mat och varit hemhem en sväng.
har också varit och simmat.
nu skall jag inte göra så mycket,
tomas skall säkert snart hem då han har jobb imorgon.
jag är ledig.
skulle och träna med paulina men får se hur det blir med den saken..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0