firmafest!

igår var det motonetfest på schemat.
direkt efter jobbet hem i duschen, snabt klä på sig och så iväg.
först en massa lekar och sedan till royal central och bada bastu och simma!
sedan åt vi en superdupergod hamburgare med franskisar,
men jag fick ont i magen av den, buhuuu.
blev sedan vidare till rocktails för lite dricka och därifrån vidare till ollis!
då splittrades motonet.
dansade loss tillsammans med maria och träffade ganska mycket känt folk.
vid tvåtiden kom tomas, fredrika och kent dit,
så efter tre for jag och tomas hem.
 
vet inte när jag sist skulle ha varit såhär trött som jag har varit idag.
steg upp vid halv 11,
åt frukost, for och sova vidare steg upp klockan 2. :D
for och handlade och sedan har vi bara slöat och kollat fiml.
var och simmade ett varv också tillsammans med sarah.
 
nu skall vi slöa lite till, sedan skall jag sooova!
jobb imorgon igen..
 
två olika lekar på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0