träning!

har just kommit hem från gymmet.
där var jag i ca 4 timmar, haha.
först var jag på attack, jag brände 652 kalorier! alltså jösses.
sedan ännu bodybalance, där brände jag 300 kalorier.
nu kan jag med gott samvete dricka en alpro soya choko drink. :D

kom hem från jeppis idag,
far tillbaka på tisdag, tror jag.
skönt att vara hemma lite längre denhär gången.

imorgon skall jag alltså till gymmet, sedan borde jag skriva kand,
men vet att det kommer skita sig.
på kvällen skall jag träffa tomas! längtar.

btw. r.i.p min golf!
du var mig trogen i 4 år, det tackar jag för.
kommer alltid minnas min kära bil.
säger hej till min nya familjemedlem, en peugeot 206, som är lite mer modern än min gamla bil. :D

nu skall jag krypa ner i sängen! gonatt!


söt kisse!
hon var inte ens sur på mig idag då jag kom hem, hihih. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0