helg

helgen började ju bra..
på torsdagen gick min bil sönder, och jag var i jeppis.
har nu lånat min mosters ena bil, men måste köpa en ny. gaaaaah.
kom mej hem, direkt till gymmet och sedan fick jag pussas med tomas. :)
lugn fredag blev det i alla fall.

var och kollade på en bil på lördagen.
får se hur det blir.
sedan for jag iväg till gymmet på bodyattack.
efter det till tomas, fixade oss och sedan blev det gringo med linda och paulina och delar av gänget!
nice!
en lugn lördagskväll, sköne.

har varit supertrött hela dagen idag, åt morgonmål en 11 tiden, hah.
har inte gjort nånting idag, förutom varit till abc och sedan for vi till tomas.
har just varit i duschen så nu är det sängen som kallar.
imorgon bär det av till jeppis, men jag får komma hem redan på tosdagen, yeij!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0