en helt vanlig måndag

nu sitter jag här i jeppis än en gång.
kom hit igår. kylan har gjort så att jag inte får upp låsen på bilen, bara förarsidan,
så det hela slutade med att pappa kom med till jeppis för att jag hade så mycket saker
och inte fick upp bagageluckan.. haha.
då han farit hem gick jag i duschen och stickade färsigt min halsduk, som för övrigt blev awesome.
började sedan sticka på en ny, haha.

idag var det första skoldagen på länge.
en massa kand info. huhhu.
direkt man är i skolan får jag huvudvärk.
luften i skolan suger.
efter skolan for jag med mikaela till prisma.
skulle inte handla nånting.. haha, dt sket sig.
då jag kom hem slängde jag ihop en pasa-broiler gratäng med grönsaker,
den blev gudomligt god. fan jag är bra på att laga mat.
sedan sov jag en timme för att jag hade speängande huvudvärk, den är borta nu.
resten av kvällen skall jag kolla csi och sticka vidare.
tänker inte skriva på kanden innan handledaren läst igenom det som jag just nu har skrivit.

btw. Niinistö blev preseident.
det hade jag räknat med.
men fy så dåligt.
en ful gubbe som ser jävligt otrevlig ut.
blä.

och jag beställde just två nya tröjor. som blev skitdyra..
uuuuuuups... :D


halsduken som jag stickade.
den passar inte med tröjan, jag vet, men den passar med min jacka, det är det som är meningen!
och den kanske inte ser så snygg ut, men jag har i alla fall varit kreativ. poäng till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0