27.2

har inte gjort så mycket idag.
skulle skriva på kand, men kom på att jag skulle sticka färdigt en halsduk
och kolla csi.. hehe.
men jag skrev faktiskt en sida.
sedan somnade jag, så roligt var det.

blev gymmet idag och attack.
kan ju nämna att då man dricker ur drickaflaskan ska man nog kolla extra noga att man stängt korken..
hade inte stängt den så mitt i allt fick jag halva innehållet med vatten över mej.
alla andra kanske funderade om jag tog en dusch, hahah. :D lite pinsamt.. men jag var faktiskt ganska så slut vid detta tillfälle.
efter gymmet for jag till sarah.
vi pratade och skrattade som vanligt.
nice kväll.

nu skall jag krypa ner i sängen, usch så trött jag var nu plötsligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0