oijdå

här har det varit tyst.
anledning? det händer för mycket just nu.
nu har jag dessutom blivit super förkyld
och jag har knappt nån röst. men jag har ändå varit i jobb.
det är super jobbigt att inte kunna träna!
går sönder!
har inte tränat sedan måndag,
för att jag hade lite ont i halsen och gymmade ändåå..
vaknade upp förkyld på tisdag.
har fixat lite juligt här hemma med julgardiner och sånt.
 
har btw vääärldens träningsvärk.
har åkt pulka med barnen på dagis.
fattar inte hur man orkade som barn! haha. :D
tillåme mina kläder var genomblöta.
 
nu är jag hemma.
har varit med mamma och handlat julklappar och sedan badade jag bastu hos pappa och mamma.
kolla tv nu, men ska nog snart sova, är super trött.
skall se om det blir stan med tomas imorgon eller om det blir först på söndag.
imorgon skall jag iaf mysa med tomas!
 
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0