måndag

dagarna går så snabbt att man inte hinner med.
och jag har väldigt mycket att göra.
borde köpa en massa julklappar,
julkorten skall fixas, julgran skall köpas osv.
jag bara jobbar, tränar och fixar. huhhu.
 
ikväll skippade jag attacken, fast jag visste att det var nytt program..
for på kaffe med becka istället. :)
nu är jag hemma och kollar tv och skall snart sova, supertrött.
riktigt pensionär har jag blivit..
 
igår blev det stundars julmarknad med mamma, moster och tomas.
man frös nästan ihjäl.
tur att man hade klätt på sig men fötterna dog.
mamma köpte en ny brödkorg till mig
och jag köpte en julduk och godis, hehe.
 
imorgon blir det jobb och sedan gym med mamma!
och på torsdag är jag ledig! ganska skönt. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0