27.12

hej
 
längesedan sist.
julen flöt på bra.
firade hemma hos pappa och mamma med moster och hennes man.
åt gott, och för mycket, besökte graven, slappade mm.
 
juldagen firades hos mig med eftermiddagskaffe
och sedan blev det ollis med paulina och tomas.
en helt ok kväll.
så igår blev det en slö dag med hesburger mat, haha.
 
idag har jag, tomas och mamma gått på stan.
usch så mycket folk.
köade 25min i vero moda till kassan, blä.
 
nu är vi hos med med tomas och skall kolla film resten av kvällen.
skulle vilja träna men såklart har jag ju fått världens hosta plus förkylning!
jag blir galen! har inte tränat på 3v!!
dampar loss! hoppas jag blir frisk snart
för jag vill inviga min nya gymtop som jag hittade på rean idag. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0