svettigt värre

otroligt vad man är snygg efter ett attack pass! noooot!
jag stinker, borde duscha, hahah.
men först skall jag strecha lite, min vader exploderar snart,
blir nog en vilodag imorgon..
 
idag borde jag diska och göra lite vettiga saker.
sedan ikväll blir det pullo med paulina!
evigheter sen vi gjort nånting, så blir det lite party. :D
 
btw, gårdagens äckel händelse:
jag kommer hem till pappa och mamma,
jag öppnar dörren, och kollar sedan ner på mina nycklar.
världens största långbenta spindel klättar på min hand!
börjar fläkta vilt omkring mig, har ingen aning om vart den tog vägen,
men det känns hela tiden som att någonting kryper på mig, uuuusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0